نمایش 1–12 از 21 نتیجه

قیمت اسباب بازی گربه

اسباب بازی گربه در کل هر نوع وسایل بازی گربه را شامل می‌شود که به نوعی بین رفتار و خوی طبیعی گربه‌ها با رفتاری که باید در محیط‌های خانگی و طی هم زیستی با انسان‌ها از خود بروز دهند، ارتباط برقرار می‌کند. وقتی که این موجودات دوست‌ داشتنی می‌توانند با استفاده از انواع لوازم بازی گربه خود را کم‌تر در چارچوب تعیین شده احساس کنند، یعنی ارتباط انسان‌ها با آن‌ها بهتر شکل گرفته و این ارتباطِ بهتر جنبه‌های مختلفی دارد که لزوم خرید اسباب بازی را بیشتر از قبل به افرادی که با گربه‌ها ارتباط دارند، گوشزد می‌کند.

خرید اسباب بازی گربه

برای بیشتر افرادی که با گربه‌ها زندگی می‌کنند و در مورد جنبه‌های مختلف خرید وسایل بازی گربه آگاه نیستند، اسباب بازی بچه گربه می‌تواند هرگونه وسیله سرگرم‌کننده مانند توپ‌ها، میوه‌ها، قطعه‌های وسایل مختلف و حتی اسباب بازی‌های مخصوص کودکان خردسال باشد. این نگاه به خودی خود ایرادی ندارد اما کم توجهی، صاحبان گربه را به آن دسته از لوازم بازی گربه که به طور ویژه برای این مسئله طراحی و ساخته شده‌اند، توجیه نمی‌کند.

کاربرد این وسایل تنها سرگرم کردن گربه‌ها نیست بلکه به شکل سر راست تری امیال و غرایض آن‌ها را هدف قرار داده و به همین دلیل خرید و در اختیار قرار دادن اسباب بازي گربه را می‌توان نوعی احترام به ذات گربه‌ها دانست. حتی اگر درک خلق و خو و ذات رفتاری بیشتر گربه‌ها که تمایل به پرخاشگری و درندگی است برای ما سخت باشد، خرید اسباب بازی گربه می‌تواند به این تمایل رفتاری جنبه‌ای تحت کنترل و حتی دوست داشتنی بدهد.

برای شناخت بهتر این وسایل و خرید وسایل بازی گربه با آگاهی بیشتر، بهتر است بدانیم که مناسب‌ترین این لوازم برای گربه‌ها در دو دسته اسباب بازی طعمه‌ای و اسباب بازی سرگرمی قابل خریداری هستند. از میان این دو دسته اسباب بازی گربه، خرید اسباب بازی‌های طعمه‌ای با توجه به اقناع کامل‌تر گربه‌ها از نظر خوی ذاتی، قابل توجه‌تر است که برای مثال می‌توان به اسباب بازی‌های میله‌ای گربه اشاره کرد که نوعی طعمه قابل کنترل برای گربه‌ها به شمار می‌رود.

قیمت اسباب بازی گربه

خرید اسباب بازی گربه به غیر از جنبه‌های سرگرم‌کننده و کمک به بازسازی شرایط طبیعی برای بیرون ریختن و بروز امیال درونی گربه‌ها، از نظر قیمت هم یک امکان راحت و در دسترس عموم افراد محسوب می‌شود. با مرور مختصر قیمت بیشتر محصولاتی که تحت عنوان وسایل بازی گربه در فروشگاه‌های مرتبط ارائه شده‌اند، می‌توان متوجه شد که این وسایل قیمت بسیار پایینی دارند و به همین دلیل خرید انواع آن را می‌توان برای گربه‌ها در نظر گرفت.

به عنوان مثال دسته محبوبی از اسباب بازی‌های گربه که نمونه‌های مختلف آن به اسباب بازي گربه فنری مشهور است و سوژه یا طعمه مورد توجه گربه بر روی یک میله فنری قرار گرفته است، از قیمت‌های بسیار پایینی برخودار هستند و این محدوده قیمتی پایین از این نظر هم که گربه ممکن است در طول زمان قسمت طعمه آن را با رفتارهای جدی و شوخی خود زود به زود خراب کند، قابل توجه است.

جهت خرید باکس گربه و مشاهده لیست محصولات کلیک کنید.

مزایای اسباب بازی برای گربه

به طور کلی انواع اسباب بازی بچه گربه تحریک ذهنی و جسمی این موجودات را مد نظر دارد و می‌تواند مزایای متعددی مانند موارد زیر در پی داشته باشد:

  • گربه‌ها موجودات باهوشی هستند و بدون شک یکی از مزیت‌های خرید اسباب بازی گربه برای آن‌ها، تقویت رابطه آن‌ها با انسان‌ها بعد از درک این موضوع است که با خرید اسباب بازی، به آن‌ها توجه شده است.
  • بیشتر نمونه‌های مختلف لوازم بازی گربه با توجه به خصوصیات رفتاری آن‌ها درنده خویی، بازیگوشی، تمایل به رفتارهای سلسله مراتبی و… طراحی شده و بر همین اساس بهانه‌ای برای بروز رفتارهای طبیعی گربه‌ها و در نتیجه سلامتی روانی آن‌ها محسوب می‌شود.
  • با استفاده از اسباب بازي گربه، فرآیند آموزش و تعامل بین گربه‌ها و انسان‌ها تسریع می‌شود.
  • به این دلیل که افزایش تحریک بدنی یکی از مهم ترین نتایج بازی گربه‌ها است، بهبود شرایط جسمی و سلامتی و جلوگیری از افزایش وزن‌ آن‌ها را در پی خواهد داشت.
  • خرید اسباب بازی گربه از نوع طعمه‌ای بخشی از غرایض درنده‌خویی ذاتی آن‌ها را پاسخ می‌دهد، در نتیجه احتمال بروز رفتارهای خطرآفرین از جانب گربه را کم می‌کند.
  • در اختیار قرار دادن انواع وسایل بازی برای گربه‌ها، ساده‌ترین راه برای پوشش ضعف کمبود جا و فضای لازم برای حفظ شرایط مطلوب روحی و جسمی گربه‌ها است، چراکه به ساده‌ترین روش‌های ممکن (مثلاً از طریق یک اسباب بازی گربه تعادلی به شکل تخم مرغ) بهانه کافی را برای انجام تمامی حرکات و جهش‌های بدنی و همچنین بیرونی کردن امیال درونی آن‌ها تأمین می‌کند.

مضرات نداشتن اسباب بازی برای گربه

اگر گربه تان اسباب بازی مناسب نداشته باشد، سرگرم کننده ترین وسایل منزلتان تبدیل به اسباب بازی می‌شوند! این وسایل می‌توانند شامل کفش، مبل و… باشند.

در صورتی که تمایل به مشاهده انواع عکس اسباب بازی گربه یا قیمت اسباب بازی گربه هستید در همین صفحه می‌توانید مشاهده کرده و سفارش خود را در سایت چیوو ثبت نمایید.