سگ

بهترین غذای خشک برای سگ؛ بهترین برند غذای خشک سگ خارجی و ایرانی

بهترین غذا برای سگ ، بهترین مارک غذای سگ خارجی و ایرانی

تغذیه یکی از عوامل بسیاری مهم در سلامت جسمی سگ با نژادهای مختلف شناخته می شود. سرپرستان اصلی این حیوان خانگی باید بهترین غذای خشک برای سگ را انتخاب کنند.

بهترین غذا برای سگ باعث افزایش طول عمر، شادابی، بهبود وضعیت روحی و حتی پوست و مو این حیوان می شود. غذای خشک بخش مهمی از رژیم غذایی سگ های خانگی شناخته می شود. این غذا سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز بدن سگ می باشد.

در ادامه به معرفی بهترین مارک غذای سگ خارجی و ایرانی پرداخته ایم.

بهترین غذای خشک برای سگ

بهترین غذای خشک برای سگ خارجی و ایرانی می تواند باعث تندرستی این حیوان خانگی شود. می تواند باعث تندرستی این حیوان خانگی شود. همچنین برخی از غذاهای خشک عاری از هرگونه مواد شیمیایی هستند. در واقع چنین محصولاتی می توانند معیارهای سلامتی را در سگ های خانگی تغییر دهند.

بهترین غذای خشک به راحتی قابل هضم می باشد. همچنین این نوع از محصولات با کیفیت خطر بروز هرگونه بیماری ویروسی و میکروبی را کاهش می دهند. غذای خشک سگ به نوعی نیاز ضروری سگ های خانگی در جهت داشتن زندگی سرشار از شادابی و سلامت جسمی می باشد.

این غذاهای برند و معتبر باعث ایجاد هیچ گونه اختلال گوارشی نخواهند شد. همچنین سگ هایی که سن بیشتری دارند، به راحتی می توانند این غذا را میل کنند.

سرپرستان اصلی این حیوان خانگی با انتخاب بهترین غذا برای سگ می توانند مسیر هدفمندی را برای تغییر سبک زندگی حیوان خانگی خود به وجود بیاورند. همچنین پیش از هرگونه اقدامی جهت خرید باید اصالت و کیفیت محصول مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین بهتر است در کنار تهیه غذای خشک از خرید غذای تر سگ غافل نشوید زیرا هر کدام خواص ویژه خود را دارند.

بهترین برند غذای خشک سگ خارجی

بهترین برند غذای خشک سگ خارجی

در حال حاضر با کیفیت ترین غذای خشک سگ توسط برندهای خارجی تولید می شود. این برندها تمامی اصول بهداشتی و استانداردهای مربوط به تولید یک غذای خشک مرغوب سگ را رعایت می کنند.

این شرکت ها با تولید محصولات با کیفیت توانسته اند؛ سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. به نوعی هنگام خرید این غذا باید بیشتر از قیمت نهایی محصول به کیفیت کالا توجه نمود. در حالت کلی گروهی از نژادهای خاص سگ خانگی در صورت مصرف غذای خشک بی کیفیت، درگیر بیماری های شدید گوارشی می شوند.

با خرید هر یک از محصولات برندهای معتبر سلامت جسمی را به صورت تمام عیار به حیوان خانگی خود هدیه خواهید داد. همچنین میتوانید در کنار غذا و بدلیل تامین ویتامین های کافی برای سگ خود تشویقی هم تهیه کنید. مثلا تشویقی سگ ونپی که کیفیت بسیار بالایی دارد برای انواع نژاد سگ مناسب میباشد.

برند رویال کنین

محصولات و غذای رویال کنین به دلیل تخصص و تعهد به تولید غذای باکیفیت و تخصصی برای حیوانات خانگی، جزو بهترین برند غذای خشک سگ خارجی است. این برند در زمینه تولید غذای خشک سگ برای نژادهای مختلف و در رنج سنی گوناگون فعالیت می کند. تمامی محصولات این برند مورد تایید جامعه دامپزشکی هستند. غذای سگ رویال کنین عاری از مواد شیمیایی مضر است. بر اساس جدیدترین تحقیقات و بررسی های صورت گرفته؛ میزان مواد شیمیایی موجود در این محصول صفر است.

 

برند مونلو

این غذای خشک می تواند باکتری های مفید روده بزرگ سگ را افزایش دهد. به نوعی بهترین مارک غذای سگ مونلو شناخته می شود. این غذا به لحاظ عطر و طعم می تواند توجه سگ های خانگی را به خود جلب کند.

این غذای خشک به راحتی می تواند به وزن گیری سریع و فوری سگ های کوچک کمک کند. برا تکمیل فرایند رشد سگ خانگی خود خرید این غذای خشک را فراموش نکنید. این محصول در رده پرفروش ترین های بازارهای داخلی و خارجی قرار دارد.

 

برند بوناسیبو

این غذای خشک خارجی بر اساس یک فرمولاسیون جدید و منحصر به فرد تولید شده است. این محصول سرشار از گروه های مختلف ویتامین می باشد. غذای بوناسیبو می تواند بسیاری از بیماری های پوستی در سگ های خانگی را درمان کند.

بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته؛ برای درمان اختلالات حرکتی در سگ ها می توان از این محصول کمک گرفت. این غذای خشک معجزه درمان بیماری ریزش مو در سگ ها شناخته می شود.

برند رویال فید

محصولات این برند و غذای خشک رویال فید ، بافت بسیار لطیفی دارد و طعم آن کاملا مورد علاقه سگ ها در نژادهای گوناگون می باشد. این برند تولیدات خود را در دسته بندی متنوع و با قیمت ایده آلی جهت فروش عرضه می کند.

شما با پرداخت هزینه ای بسیار معقولانه می توانید بهترین غذای خشک خارجی را برای سگ خود خریداری کنید. این غذای خشک باعث ایجاد مشکلات گوارشی در سگ ها نمی شود.

 

برند وودوو

این برند نیز در زمینه تولید غذای خشک با کیفیت و مرغوب فعالیت می کند‌. این غذای خشک با قیمت ایده آلی جهت فروش عرضه می شود.

 

برند هپی داگ

محصولات این برند دارای نشان استاندارد هستند. همچنین این غذای خشک به راحتی می تواند وضعیت جسمی سگ های خانگی را بهبود ببخشد. با خرید این غذا می توانید از سگ در برابر بیماری های مختلف محافظت کنید.

 

برند فیدار

شرکت فیدار در رده بزرگ ترین تولید کنندگان غذای خشک در دنیا شناخته می شود‌. محصولات این برند مملوء از مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن سگ هستند. این غذا را به راحتی می توانید در رژیم غذایی سگ خانگی خود قرار دهید.

 

برند رفلکس

این غذای خشک می تواند به تقویت متابولیسم بدن سگ های خانگی کمک کند. به نوعی ویتامین های موجود در این غذا انرژی سگ شما را افزایش خواهد داد. این غذا مشکلات مربوط به ناباروری سگ های خانگی را نیز تا حدودی می تواند درمان کند.

 

برند تیست آف د وایلد

تیست آف د وایلد یکی از برندهای مجبوب غذای حیوانات خانگی است که به‌طور خاص برای سگ‌ها و گربه‌ها تولید می‌شود. غذای خشک تیست آف د وایلد تاکید زیادی بر استفاده از مواد اولیه طبیعی دارد و سعی می‌کند از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مصنوعی نظیر رنگ‌ها، طعم‌دهنده‌ها، و نگهدارنده‌های مصنوعی خودداری کند.

 

بهترین برند غذای خشک ایرانی

غذای خشک سگ ایرانی توسط شرکت های داخلی نیز تولید می شود. این شرکت ها محصولات خود را مطابق با کیفیت جهانی تولید می کنند. این برندها در حیطه تولید غذای خشک سگ بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان داده اند. از برندهای محبوب و پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره نمود. این شرکت ها جزء تولید کنندگان برتر غذای خشک در ایران شناخته می شوند.

بهترین برند غذای خشک سگ ایرانی

برند آدی داگ

این شرکت ایرانی همگام با تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تولید می کند. این غذای خشک فوق العاده خوش طعم و لذیذ است. همچنین این محصولات می‌توانند به همراه پوچ سگ رویال کنین استفاده شوند تا تعادلی بین مواد مغذی مختلف به وجود بیاید و جزو بهترین برند غذای خشک ایرانی محسوب می‌شود.

برند نوتری پت

این برند به صورت محدود فقط برای نژادهای خاص غذای خشک تولید می کند. همچنین این شرکت محصولات خود را در بسته بندی های متنوع به فروش می رساند.

برند مفید

این شرکت در زمینه تولید غذای خشک سگ توانسته عملکرد مطلوبی را از خود ثبت کند. قیمت محصولات این برند ارزان و مناسب می باشد.

برند ول پت

این غذای خشک به صورت نسبی از کیفیت مناسبی برخوردار است. این محصول برای گروه خاصی از سگ های خانگی و خیابانی مناسب می باشد.

در حالت کلی خرید بهترین برند غذای خشک سگ خارجی برای برخی از نژادهای حساس بیشتر توصیه می شود. خصوصا سگ هایی که درگیر بیماری های خاص جسمی هستند؛ باید چنین غذای خشکی را میل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *