گربه

معرفی بهترین غذای گربه ( بهترین غذای خشک گربه خارجی + ایرانی )

بهترین غذای گربه برندهای خارجی و ایرانی

غذایی که بتواند تمام نیازهای تغذیه ای حیوان خانگی شما را برطرف کند بعنوان بهترین غذای گربه شناخته میشود. غذای خشک گربه ها باید حاوی تمام عناصر غذایی مورد نیاز آنها از زمان جدا شدن از شیر مادر تا پایان عمر باشد.

غذای خشک گربه به طور ویژه برای گربه های بزرگسال، بچه گربه ها، گربه های مسن و نابارور تولید می شود. انواع غذای خشک گربه مخصوص حساسیت های غذایی خاص، کنترل وزن، نژاد، عقیم سازی و غیره است. غذای خشک گربه، که در آن منابع پروتئینی مختلف متناسب با ذائقه گربه ها به فرمولاسیون غذا اضافه می شود، ممکن است حاوی مکمل های ویتامین و مواد معدنی نیز باشد که به رشد آنها کمک می کند.

بهترین غذای خشک گربه

بهترین غذای خشک گربه غذایی است که حاوی تمامی ارزش های غذایی که گربه ها در گروه های سنی مختلف باید دریافت کنند، باشد. برندهای برتر در این زمینه از مواد اولیه با کیفیت مطابق با استانداردهای تولید بین المللی استفاده می کنند.

همچنین خرید غذای خشک گربه فله به صرفه‌تر است و امکان تغذیه مستمر را برای گربه‌تان فراهم می‌کند. فرمولاسیون حاوی پروتئین بالا، کربوهیدرات، چربی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب در تولید انواع غذای خشک گربه ضروری است.

مقدار این ترکیبات تغذیه ای به طور ویژه برای هر سنی از گربه ها تنظیم می شود. بهترین غذاهای خشک گربه از طرق مختلف به سلامت حیوانات خانگی شما کمک می کنند. مواد مغذی ضروری غنی از ویتامین‌های A، C و E برای سلامت پوست و موی گربه ها مفید هستند. هدف از تولید غذای خشک گربه با کیفیت کمک به وزن ایده آل، حفظ توده عضلانی، ایجاد سیستم ایمنی قوی و به حداقل رساندن آسیب به مفاصل و کلیه های گربه خانگی شماست.

بهترین غذای خشک گربه خارجی

بهترین غذای خشک گربه، غذایی است که به گونه ای فرموله شده باشد که بتواند مشکلات بدنی دوست ناز شما را برطرف کند. به عنوان مثال به منظور حفظ وزن ایده آل بدن گربه، غذای خشک فرموله شده با درصد بالایی از اسیدهای چرب ضروری توصیه می شود. اگر گربه شما مشکل اضافه وزن ندارد بهتر است در کنار غذای خشک از بستنی گربه بعنوان میان وعده ای خوشمزه و لذیذ و برای تنوع استفاده کنید.

 

در این نوع غذاها، هدف حفظ توده عضلانی بدن گربه بوده و مقدار زیادی از پروتئین نیز در ترکیب وجود دارد. یا در مورد غذای خشک ضد آلرژی گربه که برای گربه های حساس با برخی آلرژی های غذایی ارائه می شود، از پروتئین های هیدرولیز شده استفاده می گردد. در کنار غذای گربه بهتر است خاک گربه آن هم با کیفیت بالا تهیه کنید تا هنگام مدفوع دچار حساسیت پوستی نشوند.

بهترین غذای خشک گربه خارجی

در اینجا برخی از برندهای برتر تولیدکننده غذای خشک به عنوان بهترین غذای خشک گربه خارجی را همراه با توضیحی کوتاه در مورد هریک ارائه می کنیم:

غذای خشک گربه برند رویال کنین

غذای گربه رویال کنین محصولی است که ترکیب درصد پروتئین ها، کوبوهیدرات ها و چربی ها در آن بتواند برطرف کننده نیاز بدنی گربه شما جهت تامین انرژی لازم او باشد.

بچه گربه ها با مصرف غذای خشک رویال کنین می توانند انواع ویتامین و آنتی اکسیدان ها برای تقویت سیستم ایمنی خود و همچنین انواع فیبرها، پروتئین ها، پری بیوتیک ها و … را جهت رشد و سلامت دستگاه گوارش خود دریافت کنند.همچنین محصولات و غذای رویال کنین برای سن های مختلف و نیازهای متفاوت گربه ها محصولات متفاوتی را عرضه میکند.

 

برند مونلو

غذای خشک مونلو به عنوان یکی از برندهای برتر تولید کننده غذای حیوانات خانگی از مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می شود. در ترکیب غذای گربه مونلو از انواع گوشت تازه، مواد معدنی، روغن ماهی و پوره انواع سبزیجات استفاده می کنند. همه این مواد می توانند به سلامت و رشد استاندارد گربه دوست داشتنی شما کمک کنند.

 

برند بوناسیبو

غذای خشک بوناسیبو تولید کشور ترکیه محصولی است که با انجام تحقیقات علمی- پژوهشی در این زمینه تولید شده و می تواند تامین کننده نیازهای بدنی گربه خانگی شما باشد. کیفیت سوپر پریمیوم محصولات این برند می تواند حتی حیوانات دارای حساس ترین دستگاه گوارش را تغذیه کند.

در فرمولاسیون غذای خشک بوناسیبو از انواع ویتامین، اسیدهای چرب، آمینواسیدها و … استفاده شده است. علاوه بر تامین سلامت ارگان های داخلی، تغذیه با این غذا می تواند پوست و موی گربه خانگی شما را نیز سالم و براق نماید.

 

برند رفلکس

غذا خشک رفلکس نیز محصولی ساخت ترکیه با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای تغذیه حیوان خانگی شماست. این برند محصولات خود را معطوف به غذای خشک نکرده و انواع کنسروهای مخصوص حیوانات خانگی را نیز عرضه می کند.

گربه ها در رژیم غذایی خود نیاز بالایی به تامین پروتئین دارند. برند رفلکس این موضوع را مد نظر قرار داده و غذای خشکی را فرموله و عرضه کرده است که غنی از پروتئین برای رفع کامل نیازهای بدنی گربه ناز شما باشد.

 

برند جوسرا

غذای خشک گربه خارجی جوسرا محصولات متنوعی برای تمام نژادهای گربه ارائه کرده است. علاوه بر توجه به نژاد، غذای گربه جوسرا برای حیوانات در سنین مختلف، متناسب با جثه و با توجه به مشکلات سلامتی حیوانات خانگی فرموله شده اند.

پس با خرید این غذای خشک خارجی می توانید علاوه بر تامین یک غذای لذیذ و خوش طعم به تامین سلامت حیوان خانگی خود نیز کمک کنید.

 

برند ویسکاس

محصولات ویسکاس (Whiskas) یکی از محصولات معروف و محبوب برای گربه‌ها است که توسط شرکت مارس (Mars) تولید می‌شود. غذای خشک ویسکاس به‌طور خاص برای تأمین نیازهای تغذیه‌ای گربه‌ها طراحی شده است و حاوی ترکیبی از مواد مغذی است که به حفظ سلامت و نشاط گربه‌ها کمک می‌کند.

برند هپی کت

هپی کت یک برند خارجی برای تامین نیازهای بدنی حیواناتی است که از اختلالات گوارشی رنج می برند. گربه های با مشکل هضم چربی، التهاب پانکراس و … می توانند به راحتی از محصولات غذای گربه هپی کت جهت تامین نیازهای بدنی روزانه شان استفاده کنند.

 

برند جیم کت

غذای خشک گربه جیم کت می تواند در رژیم غذایی سالم حیوان خانگی شما جایگاه ویژه ای داشته باشد. محصولات جیم کت تلاش کرده است که با فرمولاسیون غنی محصولات خود، نیازهای بدنی پت های خانگی شما را تامین کند.

در کنار رفع نیازهای تغذیه ای، غذای خشک گربه جیم کت می تواند به رشد صحیح پت های خانگی شما نیز کمک کند. علاوه بر غذای خشک دیگر محصولات این برند دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند.

همچنین شما میتوانید در کنار غذای اصلی گربه و با خرید مالت جیم کت گربه که دارای فیبر‌های فعالی است باعث تقویت روده‌های گربه شوید.

 

برند وینستون

در تهیه غذای خشک گربه وینستون از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. از این رو غذاهای این برند می توانند برای بد غذاترین گربه ها نیز لذیذ و جذاب باشند. یک بدن سالم، رشد مطلوب، پوست و موی درخشان و براق، یک زندگی شاد و … می توانند نتیجه تغذیه پت خانگی شما با غذای خشک برند وینستون باشند. این برند معتبر در کنار غذای خشک ، بستنی گربه وینستون هم تولید میکند که طرفداران بسیار زیادی دارد.

برند رویال فید

محصولات این برند و غذای رویال فید ، بافت لطیفی دارد و طعم آن کاملا مورد علاقه گربه ها در نژادهای گوناگون می باشد. این برند تولیدات خود را در دسته بندی متنوع و با قیمت بسیار مناسب جهت فروش عرضه می کند.

 

برند سلکت

غذای خشک گربه سلکت با قابلیت هضم بالا فرمولاسیونی حیوانی- گیاهی دارد. این برند در تولید محصولات خود دقت زیادی به استفاده از مواد اولیه مرغوب کرده و توانسته است محصولاتی غنی برای عملکرد ایده آل ارگان های داخلی حیوان خانگی شما تولید کند.

 

برند دریمیز

دریمیز یکی از پرطرفدارترین برندها در میان برندهای تولید کننده غذای خشک حیوانات خانگی است. این برند محصولات خود را در طعم های متنوع و غنی از مواد مغذی عرضه می کند. علاوه بر کیفیت بالا، محصولات برند دریمیز دارای طعم فوق العاده و بسیار لذیذ نیز هستند.

از این رو اگر گربه خانگی شما یک حیوان بدغذا نیز باشد از مصرف غذای خشک این برند استقبال خواهد کرد. همچنین بهتر است هنگام دادن این غذای لذیذ به گربه دلبندتان از ظرف غذای گربه استفاده کنید که بسیار بهداشتی‌تر می‌باشد.

برند تیست آف د وایلد

تیست آف د وایلد یکی از برندهای مطرح غذای حیوانات خانگی است که به‌طور خاص برای گربه‌ها و سگ‌ها تولید می‌شود. غذای خشک تیست آف د وایلد با تمرکز بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت، از رژیم‌های غذایی حیوانات در طبیعت الهام گرفته است و به همین دلیل مورد توجه صاحبان این حیوانات دوست داشتنی قرار دارد.

 

برند پروپلن

غذای گربه پروپلن (Pro Plan) یکی از برندهای معتبر در زمینه تغذیه حیوانات خانگی است. این برند به خاطر ارائه فرمولاسیون‌های متنوع و با کیفیت بالا برای گربه‌ها شناخته شده است. غذای گربه پروپلن از پروتئین‌های با کیفیت بالا، از جمله گوشت مرغ، ماهی و بوفالو استفاده می‌کند. این پروتئین‌ها به عنوان منبع اصلی غذایی گربه‌ها شناخته می‌شوند.

 

بهترین غذای گربه ایرانی

بهترین غذای گربه در کنار تمام این برندهای خارجی می تواند یک غذای برند تولید داخل نیز باشد. انواع مختلف غذاها به عنوان بهترین غذای گربه ایرانی حاوی درصد بالایی از پروتئین های حیوانی، انواع چربی های سالم، کوبوهیدرات ها، مواد معدنی و ویتامین ها هستند.فقط دقت داشته باشید که گربه ها در هر سن غذای مخصوص خود را دارند و اگر گربه شما سن کمی دارد و برایتان سوال است که به بچه گربه چه غذایی بدهیم حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

در کل اغلب قریب به اتفاق دامپزشکان این است که اگر گربه خانگی شما دارای یک دستگاه گوارش حساس بوده و در هضم غذاها دچار مشکل می شود خرید غذای خارجی را برای او بر غذای ایرانی ترجیح دهید. با این حال بهترین غذای خشک گربه ایرانی می تواند یکی از محصولات برندهای آدی کت، نوتری پت، پتچی و لوکا باشد.

همچنین همیشه به یاد داشته باشید که چه در مورد خرید بهترین غذای ایرانی گربه و چه در مورد خرید غذای خارجی برای گربه دوست داشتنی خود از خدمات پت شاپ های معتبر استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *