اخبار

سگی که با باز کردن شیر آب خانه باعث خسارات زیاد به منزل شده!

آویوا فاش کرده

 سگی که با باز کردن شیر آب خانه

در میان صدها ادعای بیمه مربوط به حیوانات خانگی

 باعث خسارات زیاد به منزل شده!

این شرکت گفت که هر سال حدود 800 ادعای خسارت تصادفی در بریتانیا دریافت می کند

که توله سگ ها بهترین دوست انسان درگیر آن هستند.

سگی که پس از باز کردن شیر آب در آشپزخانه در حالی که صاحبش بیرون بود، باعث خسارات زیاد  وجبران ناپذیر به منزل شده ، تنها یکی از ادعاهای غیرمعمول خسارت مربوط به حیوانات خانگی است که توسط یک شرکت بیمه فاش شده است.

آویوا گفت که هر ساله حدود 800 ادعای خسارت تصادفی در بریتانیا دریافت می کند که توله سگ ها در آن نقش دارند.

به گفته این سازمان، به طور متوسط، ادعاهای مربوط به سگ ها حدود 1100 پوند ارزش گذاری شده است.

برخی از ادعاها غیرعادی‌تر مرتبط با سگ‌های شکاری که آویوا با آنها برخورد کرده است عبارتند از:

  1. یک جوان، در حالی که در خانه تنها بوده ، از دوربین امنیتی خانه اش سگش را در حال باز کردن شیر آب آشپزخانه اش دیده و سریع وارد عمل شده اما اقدامات او فایده ای نداشت و حدود 4000 پوند به خانه خسارت وارد شده.
  2. مردی در حال تزئین خانه خود بوده که سگش در حال بازی کردن به یک پله برخورد کرده و در نتیجه دو لیتر رنگ همسایه را از بالای پله  ها به پایین انداخته
  3. یک توله سگ هیجان زده در حال دویدن با میز اتو برخورد کرده و اتو داغ را از روی میز اتو پایین انداخته و باعث سوختن فرش شده.
  4. یکی از سگ ها وقتی دوست چهارپای دیگری را در تلویزیون میبیند هیجان زده شده و به سمت صفحه دویده و دستگاه را به پایین انداخت و باعث شکستن آن شده.

سارا پولتر، مدیر ارتباطات خارجی در آویوا، به اسکای نیوز گفته : من خودم صاحب سگ هستم و عادت کرده ام این اتفاق عجیب و غریب مربوط به توله سگ  ها را ببینم  اما خوشبختانه در مقیاسی که برخی از مشتریان ما تجربه کرده نبوده . . .

منبع خبر news.sky.com

درباره امیر ساجدی

سلام من امیر ساجدی هستم ، صنایع غذایی خوندم ، چند سالی هست که در زمینه پت فعالیت دارم و در همین راستا تولید محتوا میکنم به حیوانات مخصوصا گربه ها علاقه زیادی دارم ، گربه خودم نینا الان یک سال و نیم سن داره ، همیشه سعی کردم اطلاعات خودم رو به روز نگهدارم تا بتونم به بهترین شکل ازش مراقبت کنم. در کنار دوستانم چیوو رو به وجود آوردیم تا بتونیم روی بهتر کردن زندگیشون کنار ما آدم ها نقش مفیدی داشته باشیم و تلاش میکنیم با مقالاتی که می نویسیم سهم کوچکی در ترویج فرهنگ صحیح نگهداری و رفتار با حیوانات خانگی داشته باشیم. امیدوارم از خواندن محتوای من لذت ببرید و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *